6 תשובות
נראה לי שנת 1980
זה ימי הביניים כזה... בגלל שזה מאד מבוסס על מלחמת הורדים ויש הרבה דימיון לתקופה הזאת אז כזה המאה ה15 תחילת הרנייסנס. בעיקרון ימי הביניים נמשכו כאלף שנה ללא שינוי מרכזי באורח החיים והטכנולוגיה אז זה משהו כזה עולם בלי הרב טכנולוגיה.
מי נתן לי מינוס יא רבאנן
נראה לך 1980?
זה היה לפני 40 שנה 1980
כן משהו בסגנון של ימי הביניים
זה היה לפני 40 שנה 1980
כן משהו בסגנון של ימי הביניים
חחחחחח למה שתחשבי שאני רציני
תחילת ימי הביניים
באותו הנושא: