10 תשובות
ת'אמת זה דיי מיותר
צודקת
לא כל המלכות יופי רזות ומחוטבות אבל את צודקת במאה אחוז אסור לתת לדבר שיטתי ורדוד כזה במה בישראל ובעולם בכלל
אנונימי
מיותר נכון
זה לא מודל מבחינתי. זה שיטחי. זה לא מועיל בשום צורה לכלום על כדור הארץ. גם אני חושבת שהתחרות הזאת מיותרת לחלוטין.
מסכימה, זו תחרות די סקסיסטית ומישנת, מיותרת לגמרי
מיותר לחלוטין, יש נשים הרבה יותר יפות מהן
שלא נמצאות שם ולא מודעות ליופי שלהן.
מה שגם הרשתות החברתיות היום די מייתרות את התחרות, אם אני זוכר נכון האחרונה בכלל לא שודרה וטוב שכך.

אבל אני רוצה אגיד את דעתי בקצרה על עולם האופנה בכלל, צריך יותר גיוון בנשים וגם גברים שמייצגים ועושים קמפיינים לחברות הלבשה או אופנה אחרת.

זה שגם הדוגמנים הגברים הם רק גבוהים, שריריים, לסת מרובעת ובעלי שיער שופע זה גרוע כשלעצמו. בטח שלא מייצג מנעד של אוכלוסיית העולם וחבל.
למרות שאני הייתי שמח להרחיב על זה כי יש הרבה נקודות קטנות שדורשות התייחסות אני לא אעשה זאת, אלא אם יהיה רצון ואולי כן אערוך אח"כ.
תכלס נכון
צודקת לגמרי
זה מיותר

אותה מלכת יופי מקבלת גם מלא תגובות רעות שהיא לא יפה בכלל


בכללי זה תחרות מיותרת
יש מלא בנות יפות