4 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי,
ניסיתי לבכות,ניסיתי לפתוח את העין בשביל לדמוע.
וזה עדיין שמ התחושה
אנונימית
אל תשתפי עם מיי מלח !!
חול תבקשי מאמא שלך לנשוף לעין ואל תעצמי או תיון בעיפפים
תשתפי עם מי מלח ושימי תיון על העין זה כנראה ליכלוך או זכוכית מהים