3 תשובות
אוייש הוא רוצה שתפגשו תפגשי איתו מה הסיפור
במקום לדבר איתו כלכך הרבה בהודעות ובסוף ימאס
במקום לדבר איתו כלכך הרבה בהודעות ובסוף ימאס
שואל השאלה:
זה לא שלא נפגשנו בגלל זה, גיליתי את זה רק אחכ
לא נפגשנו כי חטפתי רגליים קרות...
זה לא שלא נפגשנו בגלל זה, גיליתי את זה רק אחכ
לא נפגשנו כי חטפתי רגליים קרות...
אנונימית
נשמה, את סתם מכניסה לך את זה לראש. אולי הוא חושב אותו דבר לגבייך..
את יכולה להפסיד הזדמנות. אבל גם להרוויח.
בחירה שלך..
את יכולה להפסיד הזדמנות. אבל גם להרוויח.
בחירה שלך..
באותו הנושא: