התחברות הרשמה

שירתתי כלוחמת וקיבלתי היום את התעודת שחרור שלי ולא רשום לי לוחמת מילואים רשום פשוט לוחמת מישהו יודע למה?

19 ביולי 2020, 17:49
צה"לצבאקרבייםמילואיםחיילים    
2 תשובות
1. זאת את בתמונה? אם כן איך עשית את זה?
2. תשאלי אותם
@libby
נשמע שאת פטורה ממילואים..
B
Black_unicorn
באותו הנושא:
מישהי שעשתה מיון לוחמות בינואר קיבלה תשובות כבר?
קיבלתן מיון ליום לוחמות?
חייב ללכת ליום מיון לוחמות אם אני לא רוצה להיות לוחמת?
יש כאן עוד בנות שעשו מיון לוחמות ביוני ולא קיבלו הודעה האם עברו את המיון?
מישהי קיבלה השבוע מיון לוחמות?
מישהי שהיא גיוס דצמבר עד מרץ קיבלה כבר זימון ליום לוחמות?
מישהי שהייתה ביום מיון לוחמות קיבלה כבר שיבוץ?
מישהי קיבלה זימון למיון לוחמות באזור יוני?
מישהו שמבין בזה- אני רוצה להיות לוחמת במגב וקיבלתי את זה במנילה והלכתי למיון לוחמות ובשאלון העדפות דירגתי מגב הכי גבוה
מישהי קיבלה זימון ליום מיון לוחמות ב-26.8?
מישהי קיבלה תשובה מהמיון לוחמות שהיה בתאריך 23.6??