4 תשובות
היי
שואל השאלה:
היוש תגידיי יש לך מושג מתי יהיו ציונים? המורים אצלי לא יודעים כלום
אנונימית
אנוכי, הציונים אמורים להיות עוד חודשיים בערך אם לא יותר
אצלנו כולם ניגשים למועד ב בכל היחידות ליתר ביטחון.
לא עשיתי את השאלון הזה אבל יש שמועות שחלק יקבלו את התשובות ביום חמישי הזה בצהריים כדי שחלק ידעו אם לגשת למועד ב או לא