התחברות
הרשמה
אשמח אם תוכלו לקרוא בתיאור בלי לשפוט או להגיד שזה לא בסדר ..
אנחנו משרתים ביחד, יש לו חבר כבר שנתיים. בזמן האחרון אנחנו יותר מתקרבים , יש בינינו מתח כזה , אנחנו לפעמים ישנים ביחד מחובקים ומתחכחים אחד בשני.
מה הסיבה שהוא עושה את זה אם יש לו חבר?
19 ביולי 2020, 21:56
התייעצות
חוות דעת
התאהבות
2 תשובות
אולי הוא רב איתו או שהוא מאוהב בל
ע
ערגלית דבש
אתם הומואים? לא בקטע רע
אנונימית
באותו הנושא:
שמעו זו שאלה די רצינית ואני אשמח שתענו לי עליה בכנות ובלי לשפוט יותר מדי, טוב?
היי,אני רוצה להתחיל לצייר עם עפרונות צבעוניים,תוכלו להמליץ ולספר על עפרונות בבקשה?!המשך בתיאור
בלי לשפוט. לקרוא את כל השאלה.
למען אתר עסקי שלי - אשמח לדעת על מה תהיו מעוניינים לקרוא, תוכלו לעזור?
קרה לכם פעם ש.. (תמשיכו לקרוא בתיאור)
מה לדעתכם כדאי לי לקרוא לעצמי באינסטגרם? בתיאור-
שאלה מוזרה אבל אשמח אם תוכלו לענות ובלי לשפוט...
בלי לשפוט, יש לי הפרעות אכילה ? זה נחשב או שזה סתם כי אני מתחרפנת(בתיאור)
אשמח שתקראו בתיאור בלי לשפוט..
בנות אתם הייתם רוצות לצאת עם קוסם שיודע לקרוא מחשבות המשך בתיאור
תוכלו להסביר לי למה זה פסול לשפוט מישהו לפי המראה שלו?