3 תשובות
אולי יש לך עור רגיש..תנסי מסכה מבד יותר נושם
קודם כל תלכי לרופא עור שיבדוק ויראה מה את צריכה לעשות בשביל שזה יפסיק.
לי יש עור מאוד רגיש ומגורה וקרה לי הרבה פעמים בדיוק לפני שבוע שהשתמשתי בקרם שעשה לי גירוי בעור.
תבקשי מהרופא המלצות למסכות טובות ותישאלי אותו אולי איזה דברים מזיקים לעור שלך
לי יש עור מאוד רגיש ומגורה וקרה לי הרבה פעמים בדיוק לפני שבוע שהשתמשתי בקרם שעשה לי גירוי בעור.
תבקשי מהרופא המלצות למסכות טובות ותישאלי אותו אולי איזה דברים מזיקים לעור שלך
אני גם ככה עכשיו אני אוכל על זה תסביך אולי זה לא מהמסכה אולי זה קורונה חח
באותו הנושא: