12 תשובות
זה לא מוזר
לא, זה מוכר לי וזה גם מראה שאת אדם חזק.
זה לא מוזר אני גם כזאת
קורה לי רק שאני עומדת מול המראה ואומרת הכל כיאלו המראה מקשיבה לי בוכה מוציאה הכל בבכי ובדיבור אבל אני עושה שפתיים כדי שלא ישמעו אותי.

תמיד יש את הרגע שמגיע לך להתפרק❤
אנונימית
זה בסדר זה לא מוזר כשאנחנו לבד אנחנו יכולים להשתחרר ואנחנו לא צריכים לעשות רושם על אף אחד ואף אחד לא ישפוט אותנו.
לא זה לא מוזר אבל זה לא דבר טוב. תסמכי עליי תספרי לחברה טובה שלך את מה שאת מרגישה ואת לא מבינה כמה זה יקל עלייך ולעזור לך לשחרר את זה ולדעת שעוד מישהי יודעת ואת לא כולך לבד בזה.
זה לא מוזר גם אני כזה כי כשאני לבד עולים לי מחשבות רעות וזיכרונות רעים
אנונימי
.
בואי לפרטי נשמה זה לא מוזר
לא... גם אני ככה
בדיוק ככה
אנונימית
לא זה לא מוזר