3 תשובות
תחזרי לזה וכן תנסי, בהצלחה מאחלת לך להצליח בזה
שווה לך לנסות, במיוחד אם זה החלום שלך. תנסי לשחק המון, בשביל להשתפר, גם תלכי לקבוצה מקצועית שתשפר אותך. הכי חשוב זה לדעת שאת טובה כי בסופו של דבר הכול בראש והכול פסיכולוגי.
מאחל לך בהצלחה!!!
לגיטימי לפחד אבל אין סיבה שזה מה שימנע ממך לחזור לשחק! אפילו אם זו קבוצה עירונית חובבנית שמשחקת בשביל הכיף בלי מאמן ואפילו אם זו את לבד באמצע הלילה עם הכדור במגרש... אין סיבה שבגלל חוסר ביטחון לא תעשי דברים שאת אוהבת. תמצאי את המקום והאנשים והדרך שנוחים לך להתחיל ויאלה עופי על זה! את הביטחון תצברי לאט לאט במהלך הדרך. אל תפחדי מאתגרים ומלזרוק את עצמך למים ולמתוח את הגבולות שלך. ככה גדלים ומתפתחים. זה שקשה ומפחיד לא צריך לעצור אותך, להיפך, זה אומר שאת מתמודדת עם אתגר ותצאי גדולה יותר ממנו. בואי תהיי הדמות הזו בסיפור שמתמודדת עם הפחדים שלה ומתגברת עליהם וממשיכה נגד כל הסיכויים לא משנה אם תצליח או לא. כל עוד אין סימן ממשי שזה יפגע בך (וכרגע אין) אז הכל בסדר. בהצלחה:)