6 תשובות
כן הוא אחלה ממש רק קשה למצוא מגנים טובים
שמעתי יש מלאא תקלות עם המצלמה שלו!!
תיזהרי...
ממש לא!!
יש לאח שלי כבר שנה כמעט ואין תקלה
אני רציתי לקנות אותו וביררתי מלא....תראי ביקורות
שמעתי שהוא לא ממש טוב עם המצלמה אבל שמעתי שהs10 פלוס ממש טוב וגם הa70
הוא בסדר הוא פשוט מאוד יקר יחסית למה שהוא נותן, לא ממליץ