8 תשובות
לא כולם יודעים, זה רק נדמה לך. גם אם הם חושבים שהם יודעים סביר להניח שהם ישנו את דעתם.
זה בסדר לא לדעת בגילך. יש כאלה שמגלים מה הם רוצים לעשות רק אחרי הצבא וגם כמה שנים אחרי זה.
אני בגיל 15 לא ידעתי מה אני אכין לארוחת צהריים אז את מצפה בגיל שלך לדעת מה הכיוון שלך? את עוד ילדה, חכי אין לך לאן למהר בנתיים
את בת 15, הכל טוב..
זה שהם אומרים ומקשקשים לא אומר שזה באמת יקרה,
את לא צריכה להלחיץ את עצמך בגללם:))
אלה שמקשקשים על זה כל היום בסופו של דבר לא מוצאים את עצמם.
אני בת 17 ועדין אין לי כיוון ואין לי מושג אין לי בכלל תחביבים.. הכל טוב :)
את בסהכ בת 15 אהובה תאמיני לי שכמה שהם בטוחים בכיוון שלהם זה עוד ישתנה כל כך הרבה
אל תחשבי על העתיד הרחוק כרגע תתעסקי במה שחשוב ובמחויבות שיש לך עכשיו וכשיגיע הרגע בו תצטרכי לבחור כיוון את כבר תדעי לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורך
שואל השאלה:
אוקיי.. תודה לכם
עזרתם לי להירגע חחח
פשוט המחשבה הזאת הייתה תקועה לי בראש כבר כמה ימים וזה ממש העציב אותי כי באמת לא ידעתי מה אני רוצה לעשות
אבל אני מרגישה טוב יותר עכשיו
אנונימית
הכול בסדר
אני גם בת 15 וגם אני ככה
מה? זה גיל צעיר ממש! איפה את נמצאת שכולם סביבך יודעים מה הם רוצים לעשות? וגם אם זה באמת נכון (מה שקשה לי להאמין) אז הם כנראה רק אומרים שהם יודעים מה הם רוצים לעשות... גם אני וגם עוד כל כך הרבה אחרים אמרו בגיל הזה כל כך הרבה דברים נחושים לגבי מה הם יעשו בעתיד ומה לעשות? גדלים והראש משתנה ומעניינים פתאום דברים אחרים ונחשפים לעוד דברים ופתאום רוצים לעשות משהו אחר לגמרי בחיים. הכל בסדר, אין לחץ.. תהני מהתקופה של החיים שלך עכשיו, זו תקופה מעולה. תנסי כמה שיותר דברים חדשים ונסי לחקור כמה שיותר דברים שמעניינים אותך, עכשיו את את בתקופה מטורפת שאת יכולה ללכת לכל כיוון שתרצי. יש לך עוד זמן להחליט על משהו..