9 תשובות
שתקי עדיף.
הם עובדים ומביאים פרנסה תני להם לעשות מה שהם רוצים
הם עובדים ומביאים פרנסה תני להם לעשות מה שהם רוצים
אנונימי
למה לדבר אל אבא ככה? צריך לכבד אותו
אנונימי
שואל השאלה:
תהיו ראליים בבקשה ואל תקפצו ישר לא כל ההורים בעולם מדהימים..
שוב, אני פשוט פורקת אני לא מדברת אליהם לא יפה אף פעם לעומתם כלפיי.
תהיו ראליים בבקשה ואל תקפצו ישר לא כל ההורים בעולם מדהימים..
שוב, אני פשוט פורקת אני לא מדברת אליהם לא יפה אף פעם לעומתם כלפיי.
אנונימית
בסדר מתעלמים יש לך מזל שיש לך הורים בכלל אני מקנא.
אנונימי
תלמדי מזה. תגדלי מזה ותני להם להיות הם. בכל מקרה הם עדיין עובדים ומפרנסים.
אני לא אחת שתגיד לך שאת צריכה לכבד הורים רק בגלל שהם ההורים שלך אלא כי גם הם בני אדם.
אלא אם כן הם מזלזלים בך או מתנהגים כלפיך בצורה לא יפה אז אין שום צורך לכבד הורה מתעלל.
אני לא אחת שתגיד לך שאת צריכה לכבד הורים רק בגלל שהם ההורים שלך אלא כי גם הם בני אדם.
אלא אם כן הם מזלזלים בך או מתנהגים כלפיך בצורה לא יפה אז אין שום צורך לכבד הורה מתעלל.
אנונימית
^גם שלי לא.
וההורים שלי בידיוק כמו שלך הבית שלי הכי מבולגן ומוזנח שיש, הם מזניחים אותי, גם כשהייתי חולה חודש לא ראיתי רופא (כשהייתי קטן) בכלל כי הם לא יזמו אפילו שאמרתי להם שאני צריך רופא...
ולאחר חודש המצב הידרדר והייתי בבית חולים במצב בינוני עם אינפוזיה ומחלה קשה.
ועדיין אני אכבד אותם.
וההורים שלי בידיוק כמו שלך הבית שלי הכי מבולגן ומוזנח שיש, הם מזניחים אותי, גם כשהייתי חולה חודש לא ראיתי רופא (כשהייתי קטן) בכלל כי הם לא יזמו אפילו שאמרתי להם שאני צריך רופא...
ולאחר חודש המצב הידרדר והייתי בבית חולים במצב בינוני עם אינפוזיה ומחלה קשה.
ועדיין אני אכבד אותם.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכם האמת שלא ציפיתי שיהיו תגובות עוזרות אלא כאלה של את מפונקת וההורה תמיד צודק.
חבל שאתם מאנונימי
תודה רבה לכם האמת שלא ציפיתי שיהיו תגובות עוזרות אלא כאלה של את מפונקת וההורה תמיד צודק.
חבל שאתם מאנונימי
אנונימית
מזדהה עם כל מילה שלך
ברור ובכיף:)
את יודעת, כולנו בני אדם ואנחנו מידי פעם חווים חוויות דומות וקל לנו להתחבר. תמיד עוזר לדבר, לשחרר ולשמוע תגובות מהסביבה אפילו סתם בשביל להבין שזה "לא רק בראש שלנו"
תדאגי לעצמך, תיהיי כנה עם עצמך ועם אחרים בלי לדרוך על השני וזה יחזור אליך בכמויות אדירות!
את יודעת, כולנו בני אדם ואנחנו מידי פעם חווים חוויות דומות וקל לנו להתחבר. תמיד עוזר לדבר, לשחרר ולשמוע תגובות מהסביבה אפילו סתם בשביל להבין שזה "לא רק בראש שלנו"
תדאגי לעצמך, תיהיי כנה עם עצמך ועם אחרים בלי לדרוך על השני וזה יחזור אליך בכמויות אדירות!
אנונימית
באותו הנושא: