11 תשובות
אני משחקת ב2 משפחות ואוהבת משפחות גדולות
אני תמיד עושה משפחה אחת גדולה ואז בסוף ממשיכה לשחק רק עם אחד מהם כי קשה לי לשחק עם כולם בו זמנית
משחקת במשפחה אחת ומעדיפה משפחות גדולות
שואל השאלה:
אני שיחקתי עם משפחה גדולה עד עכשיו, עיצבתי להם בית מה זה מוגזם, כי השתמשתי במלא צ'יטים בחלק של הבנייה ועכשיו נהיה לי משעמם איתם אז בניתי בית קטן יותר ומשפחה חדשה.
אנונימית
לכל משפחה יש עולם כזה
אז בעולם אני מוסיפה עוד מלא משפחות ואז אם בא לי לשחק בזה אני משחק בזה וככה לגבי כל המשפחות
שואל השאלה:
סתם השתמשתי בצ'יטים של הכסף

זה הורס את כל המשחק
אנונימית
משפחה אחת, הייתי משחק ביותר מאחת ועושה סיפור ענקי אבל לשחק ביותר ממשפחה אחת עושה יותר מדי באגים במערכות יחסים של הדמויות
אני משחקת במשפחה אחת גדולה עד שאני בטעות איכשהו הורגת את כולם או ב2 משפחות יותר קטנות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת באגים?
אנונימית
נגיד אני משחק במשפחה אחת ויש להם בןבתיכון, ולבן יש חברה, ואז אני עובר למשפחה השנייה, כשאני חוזר לראשנה פתאום הם כבר לא יחד
שואל השאלה:
אהה זה מוזר
אנונימית