7 תשובות
וואו זה ממש טוב
כן זה טוב מאוד ועם הבונוסים מצויין
אנונימי
כן יפה
אבל למה המורה הגישה אותך על 60?
אבל למה המורה הגישה אותך על 60?
שואל השאלה:
כי ככה אצלנו הן לא רוצות לדפוק את עצמן בלהגיש בגבוה אז הממוצע מגנים הוא 60..
היא גם לא מודיעה לנו אנחנו גילינו רק בבגרות.
באסה שהן לא נדפקות ממגנים נמוכים גם כן
כי ככה אצלנו הן לא רוצות לדפוק את עצמן בלהגיש בגבוה אז הממוצע מגנים הוא 60..
היא גם לא מודיעה לנו אנחנו גילינו רק בבגרות.
באסה שהן לא נדפקות ממגנים נמוכים גם כן
אנונימית
אה וואו באמת באסה..
אבל תסתכלי על הצד החיובי, קיבלת ציון ממש טוב בבגרויות כלומר הציון שהמורה הגישה אותך איתו ממש לא משקף אותך ואת היכולות שלך
אבל תסתכלי על הצד החיובי, קיבלת ציון ממש טוב בבגרויות כלומר הציון שהמורה הגישה אותך איתו ממש לא משקף אותך ואת היכולות שלך
שואל השאלה:
כן
מה אומר כדאי לי לגשת למועד ב?
יעני אני יב אז זה צ'אנס אחרון לשיפור
כן
מה אומר כדאי לי לגשת למועד ב?
יעני אני יב אז זה צ'אנס אחרון לשיפור
אנונימית
אם יש לך הזמן והמוטיבציה...
כן למה לא
את עדיין יכולה לשאוף ליותר גבוה
כן למה לא
את עדיין יכולה לשאוף ליותר גבוה
באותו הנושא: