16 תשובות
אני 1.75 ואני מבואסת מזה רצח אז שיגידו תודה בכיף מוזמנות להתחלף איתי
אנונימית
זה בדיוק העניין, *גובה ממוצע* יש כאלו שרוצות להיות שונות/לא בנורמות החברתיות
כי הן סתומות אני נערה בת 14 בגובה 1.64 ואני מבסוטה לגמרי לא מבינה מה החיסרון בזה
מחזקת
נראה לי כולם לא ממש מרוצים מהמראה שלהם לא משנה מה
אני 150 הפסקתי להתלונן באיזשהו שלב צריך לחיות
למה ה"סתומות" הזה היה כלכך חשוב לציין? לא כולן כמוך את יודעת-
זה הגובה המושלם!!
אנונימית
אימלה הלוואי והייתי בגובה הזה
אנונימית
^חחח וואי לקחת קשהה
התכוונתי שזה סתם משהו וזה לא באמת משנה למישהו הגובה שלך ושבנות בדור הזה לוקחות את המראה החיצוני שלהן(גם את הדברים שהן לא יכולות לשנות) קשה מידי
ממש לא לקחתי קשה פשוט לא ברור לי למה ה"סתומות" היה כלכך דחוף לרשום, יש בנות שהן לא אוהבות את הגובה הזה וזו עובדה.
אוקיי אין לי מה להגיד לך
כי זה פשוט קצת סתום להתבאס על משהו שאתה לא יכול לשנות כאילו ברור שאפשר להתבאס אבל צריך להשלים עם המצב ולא לשלוח 20 שאלות ביום על הגובה שלך
את מדברת כאילו הן זו אני, אז לא, אני סבבה עם הגובה שלי, אני רק ציינתי עובדה זהו
אני מניחה שאם מישהי לא שלמה עם הגובה שלה תקרא את התגובה שלך היא תתבאס עוד יותר
אני עם ה1.53 שלי אלך לשבת בפינה
אני חושבת דווקא הפוך ממך שהיא תבין שאין לה מה לעשות עם זה אז היא חייבת להשלים עם זה ברור שאנשים היו רוצים צבע עיניים אחר או סוג שיער אחר ודברים כאלה אבל זה לא דברים שאפשר באמת לשנות אותם
אני דיברתי על החלק שכאילו אמרת "סתומות" אני מניחה שזה בלי ממש כוונה, אבל עדיין, לא חושבת שמישהי סתומה בגלל שהיא לא שלמה עם הגובה שלה או עם משהו אחר אצלה
אמרתי כבר את מה שאני חושבת אין לי מה להגיד לך יותר
הממוצע בארץ הוא 1.62
אני לא מבינה למה הם מתבאסות
אנונימית