5 תשובות
לול^
לשאלה לא נורא
אנונימי
אני ככ מבינה אותך אבל למזלנו יש מועד ב ונפציץ
תתעודדי אני קיבלתי 50 אחרי שיצאתי מהבגרות בהרשה כלכך טובה ובטוח בעצמי שאני הולך לקבל 100 שכבר לא נרשמתי למועד ב. ועכשיו כבר סגרו את האפשרות להירשם.
עדיין מרגישה מטומטמת?
אנונימי
שטויות זה ציון טוב
אל תרגישי ככה. הכול בסדר, יש מועד ב