חברה רוצה להיפגש איתי אבל אני לא רוצה בגלל הקורונה, מה לעשות??
החברה הכי טובה שלי רוצה להיפגש איתי ואני ממש רוצה גם אבל אני דיי "לחוצת קורונה" והיא הסתובבה דיי הרבה, היא הלכה לקניון, לים, שבוע עם המשפחה המורחבת, והיא גם ביקשה ממני שבוע שעבר ואמרתי שאני לא יכולה והיא התקשרה פעמיים עכשיו ואז שלחה לי הודעה, אמרתי לה שהטלפון שלי על שקט אז לא שמעתי שהיא התקשרה ושאני נמצאת עכשיו במשתלה אז אני אדבר איתה אחר כך )נךחצתי ולא ידעתי מה לומר( בבקשה תעזרו לי זה באמת דחוף