11 תשובות
שואל השאלה:
מה ילדותי בזה?
הוא דיבר אליי לא יפה -_-
מה ילדותי בזה?
הוא דיבר אליי לא יפה -_-
אני מוחקת הכל ישר.. לא אוהבת להשאיר כדי שלא יעשה לי רע.
שואל השאלה:
כן רעיון טוב^
כן רעיון טוב^
מה זה משנה ? אני לא מוחק כלום מעצלנות יש לי עוד צ'אטים מגיל 13
כן בתכלס יש לי הרבה צ'אטים בארכיון
כן, יש לי מישהו (שאני מרגישה אליו משהו ) שאני מעבירה לארכיון כדי לשכוח ממנו וזה עוזר
שואל השאלה:
אהה הבנתי^
אהה הבנתי^
לא, אני מעבירה חברות מסויימות לארכיון כי אני לא רוצה שיקראו את הצ'אט שלי איתם לא בגלל שרבתי איתם
לא אף פעם לא
לא
רחל הירוקה הייתה פה
רחל הירוקה הייתה פה
באותו הנושא: