22 תשובות
כן
שואל השאלה:
על?
אנונימית
כן למה לא סתם צחוקים וזה
כן
יס ועל הכל לפעמים הרבה יותר קל לדבר עם אנשים שלא מכירים
כן
טיקטוק
שאלות
משתמשים שעיצבנו את שניינו
ובכללי צחוקים
רק מתי שבאלי לטמטם אנשים שמנסים לחתור למקומות לא טובים ... חחחיחח אופ..
אני פשוט מתחילה לכתוב מלא דברים מטומטמים עד שהם מתייאשים
^^^נשבעת שאנשים שונאים אותי ונותנים לי מינוסים סתם, על מה??!!..
אין מישהו פה שהיה לי איתו צ'אט יותר מיום אחד
זה בא והולך כל פעם עם אנשים אחרים
שמתי לך פלוס לעידוד^^
הכרתי את חברה שלי פה אם זה נחשב
אנחנו כבר איזה חצי שנה יחד
וגם אני מת לדבר עכשיו עם מישהו כי משעמם לי ואף אחד לא זמין אבל אני לא מצליח למצוא עם מיי
חחחחח, מעריכה❤^^
שואל השאלה:
גאיה זה בשבילך ❤
אנונימית
אני מתה פהה!!! xd
תודה רבה לך
אללה איזה מורל ב3:50 !!