7 תשובות
וואי תאמת מעניין אותי
יוצא החוצה, כמו במחזור.
בגלל שאפשר להפיל רק בשלב שהוא עדיין קטן ולא ממש תינוק, אז הוא יכול לצאת משם.
אם הוא גדול יותר (וההפלה כי הוא פשוט מת או מסכן את החיים של האמא) אז זה ניתוח.
בגלל שאפשר להפיל רק בשלב שהוא עדיין קטן ולא ממש תינוק, אז הוא יכול לצאת משם.
אם הוא גדול יותר (וההפלה כי הוא פשוט מת או מסכן את החיים של האמא) אז זה ניתוח.
מתייחסים לתאים שהוצאו החוצה כאל כל פסולת ביולוגית אחרת ומפנים בהתאם.
יוצא החוצה מהגוף
totostylinson28 מסכימה.
ולא זורקים אותו לזבל, הוא עדיין עובר יש אנשים שעושים לו קבורה יש מקומות גם מיוחדים לזה..
ולא זורקים אותו לזבל, הוא עדיין עובר יש אנשים שעושים לו קבורה יש מקומות גם מיוחדים לזה..
מלאכותית = "מחסלת" את העובר שלה. לא עורכים לוויה, עדיין אפשר לקבור.
חותכים אותו וזורקים לפח
באותו הנושא: