11 תשובות
אני לא בן אבל אני בכל זאת אכתוב את דעתי-
פחות.. אם את רוצה להעלות תמונה, תעלי כי את באמת אוהבת אותה.. לא כדי להוציא למישהו את העיניים
פתטי לדעתי, מחזק את ~n~
פתטי אבל חיים פעם אחת ואנחנו חיים בשביל להיות פתטים
בלי להיות רעה אני הייתי עושה את זה בלי קשר כי אני נקמנית.... לא בקטע רע אבל כן שיראה מה הוא הפסיד
אנונימית
כע כע תעשי את זה דחוףף
אנונימי
פתטי
לא
פתטי.
פתטי (אני בת אבל עדיין)
תעלי תמונה בבגד ים כי את רוצה