11 תשובות
אני לא בן אבל אני בכל זאת אכתוב את דעתי-
פחות.. אם את רוצה להעלות תמונה, תעלי כי את באמת אוהבת אותה.. לא כדי להוציא למישהו את העיניים
פחות.. אם את רוצה להעלות תמונה, תעלי כי את באמת אוהבת אותה.. לא כדי להוציא למישהו את העיניים
פתטי לדעתי, מחזק את ~n~
פתטי אבל חיים פעם אחת ואנחנו חיים בשביל להיות פתטים
בלי להיות רעה אני הייתי עושה את זה בלי קשר כי אני נקמנית.... לא בקטע רע אבל כן שיראה מה הוא הפסיד
אנונימית
פתטי
כע כע תעשי את זה דחוףף
אנונימי
פתטי
תעליי
לא
פתטי.
פתטי (אני בת אבל עדיין)
תעלי תמונה בבגד ים כי את רוצה
תעלי תמונה בבגד ים כי את רוצה
באותו הנושא: