20 תשובות
שואל השאלה:
אולי תתנו סיבות למה לא?:)
אנונימית
שואל השאלה:
יואו
סטלן טבעי
הלוואי ואח שלי יגיב ככה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ואם נגיד החבר היה בחור באמת טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תנו לי תקווה:/
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג
הרוב כאן ובכללי אומרים שזה מוזר
אני פוחדת לשאול את אח שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי תקווה בכלל עם זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אח שלי לא יודעת אם מסכים או לא
אבל הרוב כאן לא מסכימים
מביך לשאול חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע אני לא ממש רוצה לשאול , כי אני רוצה לדעת אם זה הדדי קודם
אנונימית
שואל השאלה:
איך אומרים לו?
אנונימית
שואל השאלה:
למי לשלוח? אין לי תמספר של החבר וצריך אישור לזה:/
אוף , אתם בטוחים? אם הייתה לי חברה טובה הייתי מסכימה לו אם היה מתאהב בה
למה הפוך זה לא?:(
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני בת 18 והוא עוד מעט בן 20(אח שלי) אני גדולה...
אנונימית
שואל השאלה:
לא
הבחור בן 19
זה הפרש של שנה כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אתה חושב? אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל
כאילו בא לי לדעת קודם אם זה הדדי:/
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, תודה❤
אנונימית
ממש לא ..אין לי אחות אבל לא אין מצב בחיים אני לא יתן לו להתקרב אליה
ממש לא
יותר מדי מוזר
היא תמצא מישהו אחר
שואל השאלה:
אבל את בת:/
אנונימית
היפותטית כן
שואל השאלה:
כן? תיתן??
אנונימית
לא
אין לי אחות