20 תשובות
שואל השאלה:
אולי תתנו סיבות למה לא?:)
אולי תתנו סיבות למה לא?:)
אנונימית
שואל השאלה:
יואו
סטלן טבעי
הלוואי ואח שלי יגיב ככה חחח
יואו
סטלן טבעי
הלוואי ואח שלי יגיב ככה חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ואם נגיד החבר היה בחור באמת טוב?
ואם נגיד החבר היה בחור באמת טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תנו לי תקווה:/
חחח תנו לי תקווה:/
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג
הרוב כאן ובכללי אומרים שזה מוזר
אני פוחדת לשאול את אח שלי
אין לי מושג
הרוב כאן ובכללי אומרים שזה מוזר
אני פוחדת לשאול את אח שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי תקווה בכלל עם זה?
אין לי תקווה בכלל עם זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אח שלי לא יודעת אם מסכים או לא
אבל הרוב כאן לא מסכימים
מביך לשאול חחח
אח שלי לא יודעת אם מסכים או לא
אבל הרוב כאן לא מסכימים
מביך לשאול חחח
אנונימית
שואל השאלה:
כרגע אני לא ממש רוצה לשאול , כי אני רוצה לדעת אם זה הדדי קודם
כרגע אני לא ממש רוצה לשאול , כי אני רוצה לדעת אם זה הדדי קודם
אנונימית
שואל השאלה:
איך אומרים לו?
איך אומרים לו?
אנונימית
שואל השאלה:
למי לשלוח? אין לי תמספר של החבר וצריך אישור לזה:/
אוף , אתם בטוחים? אם הייתה לי חברה טובה הייתי מסכימה לו אם היה מתאהב בה
למה הפוך זה לא?:(
למי לשלוח? אין לי תמספר של החבר וצריך אישור לזה:/
אוף , אתם בטוחים? אם הייתה לי חברה טובה הייתי מסכימה לו אם היה מתאהב בה
למה הפוך זה לא?:(
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני בת 18 והוא עוד מעט בן 20(אח שלי) אני גדולה...
אבל אני בת 18 והוא עוד מעט בן 20(אח שלי) אני גדולה...
אנונימית
שואל השאלה:
לא
הבחור בן 19
זה הפרש של שנה כזה
לא
הבחור בן 19
זה הפרש של שנה כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אתה חושב? אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל
כאילו בא לי לדעת קודם אם זה הדדי:/
אתה חושב? אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל
כאילו בא לי לדעת קודם אם זה הדדי:/
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, תודה❤
טוב, תודה❤
אנונימית
ממש לא ..אין לי אחות אבל לא אין מצב בחיים אני לא יתן לו להתקרב אליה
ממש לא
יותר מדי מוזר
היא תמצא מישהו אחר
יותר מדי מוזר
היא תמצא מישהו אחר
שואל השאלה:
אבל את בת:/
אבל את בת:/
אנונימית
היפותטית כן
שואל השאלה:
כן? תיתן??
כן? תיתן??
אנונימית
לא
אין לי אחות
אין לי אחות
באותו הנושא: