3 תשובות
ב200 שקל לא תמצא משהו איכותי
יש לי מצלמה לא ממש טובה אבל היא דיי סבבה, השם שלה הוא: kodak fz53
זה עלה בערך 200
זה עלה בערך 200
אין דבר כזה... המצלמה של הטלפון שלך יותר איכותית מכל מצלמה עד 200 שקל
באותו הנושא: