4 תשובות
זה יכול להיות שהמדוזה לא צבתה אותך אבל ליתר ביטחון כדי לבדוק:)
אני נגעתי בטעות ונצרבתי חח.. אבל כעיקרון אתה לא אמור להיצרב כל עוד אתה נוגע בלמעלה של המדוזה ב"כיפה" הזאת שלה.. אבל אם נוגעים למטה בזרועות נצרבים על בטוח.
אנונימית
נגיעה בפלג גופה העליון לא יכולה לפגוע, אבל נגיעה בפלג גופה התחתון תביא כמעט בטוח למצב של צריבה, כיוון שמשם המדוזה מפרישה את החומר הצורב.
בחלק העליון לא צורב אבל בחלק התחתון צורב מאוד