2 תשובות
לא....חד משמעית! זה אפסנאית..תלוי איפה את נמצאת אבל זה להיות כמו אלה בבקום שמחלקים ציוד..תפקיד חרא ומשעמם טילים..לברוח
שואל השאלה:
אז כדי לי או שלא?
אנונימית