4 תשובות
אז הוא כנראה לא ממש מעוניין בך
שואל השאלה:
הוא ממש לא ביישן
ודיברתי איתו גם על דברים בסגנון הוא אמר חי שהוא ממש בעניין גבר די הערתי לו על זה
הוא ממש לא ביישן
ודיברתי איתו גם על דברים בסגנון הוא אמר חי שהוא ממש בעניין גבר די הערתי לו על זה
אנונימית
2 סיבות, 1. הוא מתבייש, גם אני ביישנית רצח בהתחלה ולא מתחילה שיחות, תתני לו זמן.
2. הו4 לא מעוניין בך
2. הו4 לא מעוניין בך
אם חשוב לך לדבר איתו תמשיכי לשלוח, אני בטוח שהוא ישלח מתישהו
אנונימי
באותו הנושא: