6 תשובות
אני פשוט בעד זה שאם אין לך משהו טוב לכתוב, אל תכתוב, אין צורך לדעתי לכתוב דברים שאתה לא מתכוון אליהם, גם אם הם טובים, פשוט לדפדף.
שואל השאלה:
גם נכון^^
אני מדברת על להגיב תגובות טובות לאנשים שאת רואה שהם מתאמצים כדי לעשות הכי טוב שלהם ורק המראה שלהם מפריע
אנונימית
בזה אני יכולה להסכים איתך.^
שואל השאלה:
כל הכבוד! בואו נגיב להם תגובה מפרגנת מההתחלה ולא נגיע למצבים שהם מעלעם סרטון שבו הם בוכים ורק אז באים לעזרתם
אנונימית
זה רעיון טוב
זה רעיון מדהים, אני בעד.