2 תשובות
המועד ב היה חד משמעית יותר קשה, בעיניי הוא היה אפילו על גבול מודול f. עזבי אותך, תיגשי במועד קיץ שנה הבאה, במילא לא צריך ללמוד, ואחרי שתעברי על מודול g וf זה יהיה לך מה זה צ'יפס כך שבטוח תקבלי ציון טוב.
אנונימית
האמת היא שהמועד הזה הלך לי דווקא טוב, בדיוק כמו הקודם.
אני שיפרתי בגלל שלא אהבתי את הציון שקיבלתי בראשון..
זה לא נחשב שהבאת להם יותר מתשובה אחת, אולי היית צריכה לחדד טיפה את התשובה.
אבל בתכלס נראה לי שאין סיבה שלא ייקבלו אותה.