16 תשובות
כי הם רעים
כי הם לא מצאו מישהי או מישהו וזה צורם להם בעין
שואל השאלה:
בעיה שלהם.
בעיה שלהם.
אנונימית
כי הם רעים בן אדם שמקנא ולא רוצה שיהיה לך טוב
הם לא חושבים שזה מגיע לך
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי הם רוצים גם
שואל השאלה:
חברה חמודה?
חברה חמודה?
אנונימית
מישהו שיהיה כמוהם ושיאהב אותם
שואל השאלה:
מה לא אוהבים אותם?
מה לא אוהבים אותם?
אנונימית
טוב למה להציק הבנת את הפואנטה
אוהבים אותם אבל אולי לא כמו שאת מתארת עם החברה שמצאת
היא לא מציקה את לא חייבת לענות פשוט
שואל השאלה:
אבל למה?
אבל למה?
אנונימית
ענית לעצמך . הם מקנאים
שואל השאלה:
איך זה קשור לזה שהם רעים?
איך זה קשור לזה שהם רעים?
אנונימית
באותו הנושא: