10 תשובות
את לא חושבת שזו סותר את ההלכה לפי ההבנה המקובלת בציבור החרדי?
אני לא.

את באמת מרגישה שאת חרדית לדבר ה', אם מה שאת רוצה מנוגד למה שכתוב בשולחן ערוך, אבן העזר, סימן כא, סעף א?
אנונימי
היידה
היה לי חבר..
אם זה עוזר לך,
וכן שמרנו נגיעה.(לומדים מטעויות)
אני , אבל עם כמה שאני רוצה אני כנראה יהיה חייבת בצורת שידוך
אנונימית
חרדתי שרוצה חבר?
לדעתך זה לא נוגד את ההלך רוח של הציבור שלנו?
גם אני חרדי ורוצה חברה, זה לא מקובל בציבור החרדי... אבל הכל יכול להיות אפשרי ....
עדיין רלוונטי?!
; )
בת כמה את..
אנונימי