6 תשובות
אל תפחדי פשוט
שואל השאלה:
אני לא בגיל של אתר הכרויות
אנונימית
אני הכי ממליצה לך על המציאות למרות שהיא מבאסת לפעמים אבל עדיין, הוא עוד יגיע. אני מעדיפה מציאות בגלל שאינסטגרם או כל רשת חברתית דפוקה אחרת היא סתם. זה לא אהבה, זה פשוט הידלקות. תחשבי על זה; את רואה תמונות שלו, מתחילה לדבר איתו, נפגשים, מתאהבים. זה לא משעמם? לכי על המציאות, תצאי יותר בהפסקות כדי שייראו אותך יותר. כדי שזה יהיה באמת אמיתי ולא דרך מקלדת או דרך מסך מזו**ן. הוא עוד יגיע ואם לא עכשיו אז קצת יותר מאוחר.
אנונימית
אני לא יודע, אני מקווה שתמצאי מישו
אני ממש מבין אותך כי גם אני לא הייתי בזוגיות ומרגיש שזה חסר לי
פה זה כן.. לא הכי נוח
יש לא חסר אתרי הכרויות..
דיסקורד..
עבודה
וכו'
שואל השאלה:
אין לי חברות
ופה זה מסוכן
אנונימית