3 תשובות
אם חברה שלי הייתה אומרת לי את זה הייתי אומרת לה חד משמעית שלא, שאני לא מרגישה בנוח, ומקווה שהיא תבין אותי
לדעתי להיות פתוחות ככה חיצונית לא מראה בהכרח על קשה עמוק ואמיתי. החברה הכי טובה שלי אמנם היא עברה לגור בחול אבל לא היינו ככה פתוחות והיינו ממש תאומות נפש. מכירה חברות שמתפשטות אחת מול השנייה בלי לשים חשבון גם בלי שהן חברות טובות... אל תעשי אם לא בא לך... מה שאת מרגישה בנוח
אנונימית
אולי היא מרגישה אלייך משהו?
כאילו לא יודעת היא רוצה לראות אותך מתקלחת שתתקלחו ביחד? אתם כבר לא בנות חמש..תבררי את זה
כאילו לא יודעת היא רוצה לראות אותך מתקלחת שתתקלחו ביחד? אתם כבר לא בנות חמש..תבררי את זה
אנונימית
באותו הנושא: