6 תשובות
תפוח
טוסט
טוסט
עדיף שתחכי.. זה לא נורא כל כך
תפוח או בננה
פירות, זה משביע אבל לא תופס הרבה מקום בקיבה
שואל השאלה:
ben
זה כן נורא, זה נוראייייי
גם בכלל לא אכלתי ארוחת בוקר, אז הרעב פי 2
ben
זה כן נורא, זה נוראייייי
גם בכלל לא אכלתי ארוחת בוקר, אז הרעב פי 2
אנונימית
תמרים, אגוזים, פרי כלשהו, מעדן קטן, חטיף אנרגיה
באותו הנושא: