התחברות הרשמה

יש פה אנשים משבט סיני בני עקיבא?

24 ביולי 2020, 16:20
בני עקיבאתנועות נוערדתייםטיוליםתנועת נוער    
4 תשובות
אני מדורות
אנונימית
אני מאורות
אנונימי
אני דורות
M
Mike crap bag
אני דורות
ב
ברטי
באותו הנושא:
מה שם השבט החדש בבני עקיבא?
מי פה משבט סיני? החדש של בני עקיבא
מי שבבני עקיבא בשבט סיני קיבלתם כבר תשובות בקשר לשיבוצים?
דתיים שבבני עקיבא יש דיבור בין בנים לבנות בשבט?
יש כבר שמועות על השם של השבט החדש בבני עקיבא?
איזה גיל זה השבט החדש בבני עקיבא?
רק מי שבבני עקיבא ובשבט הנני ומעלה...
זה נכון שהוסיפו שבט חדש בבני עקיבא לכיתה ג?
בואו נציע שמות לשבט שיהיה השנה "השבט החדש" בבני עקיבא!
איך קוראים לשבט החדש בבני עקיבא?
מי שהשנה מדריך בבני עקיבא אז המדריכים של שנה הבאה כלומר שבט סיני יהיו בטיולים עם המדריכים של שבט דורות? כלומר של השנה?