24 תשובות
כי בדרך כלל יש לשחורים אף רחב כזה. לא בקטע גזעני או משהו כן?
אנונימית
לאנשים ממוצע אפריקאי יש לרוב אף רחב
לאתיופים לעומת האף פחות רחב
לאתיופים לעומת האף פחות רחב
ואנונימית את צודקת תכלס
לרוב האנשים באפריקה יש אף גדול אז מתבלבלים
ולאתיופים זה האף פחות רחב יש מקומות כאלה ויש כאלה
לרוב האנשים באפריקה יש אף גדול אז מתבלבלים
ולאתיופים זה האף פחות רחב יש מקומות כאלה ויש כאלה
יש להם אף רחב כדי להתאים את עצמם לחום של אפריקה
זה כמו שלאסקימוסים יש עיניים מלוכסנות כדי להגן עליהן מהקור
זה כמו שלאסקימוסים יש עיניים מלוכסנות כדי להגן עליהן מהקור
שואל השאלה:
לא נכון אתם בכלל מכירים אנשים שחורים? יש אצלנו את כל סוגי האפים
לא נכון אתם בכלל מכירים אנשים שחורים? יש אצלנו את כל סוגי האפים
אנונימית
שואל השאלה:
זה גזעני להגיד שיש לשחורים אף רחב כמו שגזעני להגיד שיש ליהודים אף גדול
זה גזעני להגיד שיש לשחורים אף רחב כמו שגזעני להגיד שיש ליהודים אף גדול
אנונימית
כן, דודים שלי אימצו ילדים שחורים וראיתי גם הרבה בסדרות וסרטים
אנונימית
לא אמרתי שלכולם, אמרתי שבדרך כלל, לא בקטע גזעני, זה פשוט הגנים כמו שלרוב השוודים וההולנדים יש עיניים כחולות כי זה הגנים שלהם.
אנונימית
שואל השאלה:
^^אז אני אומרת לך בתור שחורה שיש אצלנו את כל סוגי האפים. ואף רחב לא נפוץ אצלנו יותר מאף קטן ורוב השחורים שאני רואה אין להם אף רחב.
^^אז אני אומרת לך בתור שחורה שיש אצלנו את כל סוגי האפים. ואף רחב לא נפוץ אצלנו יותר מאף קטן ורוב השחורים שאני רואה אין להם אף רחב.
אנונימית
מדברת איתך אתיופית
יש אזורים שאף גדול ושי אזורים עם אף קטן
ואמנון טיטינסקי אתה טועה
יש אזורים שאף גדול ושי אזורים עם אף קטן
ואמנון טיטינסקי אתה טועה
תמיד שואלים אותי אם עשיתי ניתוח כי לרוב המשפחה שלי יש אף גדול יותר.. (יש לי אף כפתור)
בני דודים שלי עם אף רחב
אנונימית
שואל השאלה:
^זה לא נפוץ. אתה מדבר בתור איתיופי או בתור שחור בכללי? לא, נכון? אני אומרת לך בתור שחורה שמכירה שחורים איתיופים ולא איתיופים שזה לא נפוץ ויש לנו את כל סוגי האף גם אף נשרי
^זה לא נפוץ. אתה מדבר בתור איתיופי או בתור שחור בכללי? לא, נכון? אני אומרת לך בתור שחורה שמכירה שחורים איתיופים ולא איתיופים שזה לא נפוץ ויש לנו את כל סוגי האף גם אף נשרי
אנונימית
לאפרו אמריקאים יש בדרך כלל אף רחב יותר (זה לא דבר רע)
כמו שלאנשים באירופה יש לפעמיים שיער בהיר יותר (זה לא גזענות זה עובדה)
לאתיופים בדרך כלל יש אף בינוני/קטן
ולהגיד שליהודים יש אף גדול זה כן גזענות בגלל שיהודים זה לא גזע אלה דת
כמו שלאנשים באירופה יש לפעמיים שיער בהיר יותר (זה לא גזענות זה עובדה)
לאתיופים בדרך כלל יש אף בינוני/קטן
ולהגיד שליהודים יש אף גדול זה כן גזענות בגלל שיהודים זה לא גזע אלה דת
אנונימית
שואל השאלה:
^לא נכון גם לאפרו אמריקאים אין. יש הרבה עם אף קטן אני מכירה
ורק שתדעי אין הבדל בין אתיופים לאפרו אמריקאים אנחנו באנו מאותו מקום
^לא נכון גם לאפרו אמריקאים אין. יש הרבה עם אף קטן אני מכירה
ורק שתדעי אין הבדל בין אתיופים לאפרו אמריקאים אנחנו באנו מאותו מקום
אנונימית
יש הבדל במראה הפנים של האפרו אמריקאים גסות
לאומת האתיופים שהפנים יותר עדינות
לאומת האתיופים שהפנים יותר עדינות
שואל השאלה:
^ לא נכון זה גזעני מה שאת אומרת
^ לא נכון זה גזעני מה שאת אומרת
אנונימית
מה גזעני בזה אלוהים
ואני בחיים לא היה גזענית אבל זה נכון
ואני בחיים לא היה גזענית אבל זה נכון
אתיופים ואפרו אמריקאים ממש לא באים מאותו מקום
אתיופים באים מאתיופיה אפרו אמריקאים באים ממדינות אחרות
זה כמו שמישהו יגיד שאסיאתים ואירופים זה אותו דבר רק בגלל שיש להם את אותו צבע עור
לאתיופים בדרך כלל יש אף ושפתיים קטנות ולאפרו אמריקאים יש בדרך כלל גדולים
וזה שאת מכירה מישהו אפרו אמריקאי עם אף קטן לא אומר כלום, אמרתי שלרובם יש לא לכולם
אם את לא מאמינה לי אז תחפסי תמונות של אפרו אמריקאים ושל אתיופים ואת תראי את ההבדל
אתיופים באים מאתיופיה אפרו אמריקאים באים ממדינות אחרות
זה כמו שמישהו יגיד שאסיאתים ואירופים זה אותו דבר רק בגלל שיש להם את אותו צבע עור
לאתיופים בדרך כלל יש אף ושפתיים קטנות ולאפרו אמריקאים יש בדרך כלל גדולים
וזה שאת מכירה מישהו אפרו אמריקאי עם אף קטן לא אומר כלום, אמרתי שלרובם יש לא לכולם
אם את לא מאמינה לי אז תחפסי תמונות של אפרו אמריקאים ושל אתיופים ואת תראי את ההבדל
אנונימית
תודה רבה סוף סוף מישהי אומרת את זה
זה נכון אבל
אנונימי
לאתיופים יש אף יותר סולד.
לאפרו אמריקאים ודרום מערב אפריקה יש אף כפתור..
אנשים חושבים שהשחורים שרואים בטלוויזיה נראים כמו כל השחורים בעולם, תתעלמי פשוט.
לאפרו אמריקאים ודרום מערב אפריקה יש אף כפתור..
אנשים חושבים שהשחורים שרואים בטלוויזיה נראים כמו כל השחורים בעולם, תתעלמי פשוט.
לשחורים יש אף סולד ואף כפתור?
חחח טוב
חחח טוב
אנונימית
כי להרבה שחורים יש אף כזה.
אין קשר לאתיופים, לאתיופים דווקא יש אף יפה (חוץ ממני ):)
אין קשר לאתיופים, לאתיופים דווקא יש אף יפה (חוץ ממני ):)