9 תשובות
ביצת עין
אני אוהבת לטבול לחם בצהוב זה טעים לי
ביצת עין
הרבה יותר משביע
נראה יותר טוב
ויותר טעים
מקושקשת
מקושקשת וגבינה צהובה.
מקושקשת
חביתה או מקושקשת
אני לא אוהבת את הטעם של הצהוב בביצת עין
מקושקשת
זה פשוט איכשהו טעים יותר, אמנם אותו מרכיב ואותם תבלינים אבל הצורה משפיעה על הטעם איכשהו
-אני לא המצאתי את החוקים
חביתה