8 תשובות
אני הייתי הולכת לישון ומפעילה שעון מעורר
שואל השאלה:
אני יצליח להישאר ערה זאת א הבעיה
אני פשוט יהיה מאוד עייפה ויד משהו משפחתי חשוב מחר אבל אני גם אהיה עייפה
אז עדיף לך לישון ^
שואל השאלה:
אני פשוט אהיה פחות עייפה במשך היום אם אני ילך לישון אבל השאלה אם אני אצליח לקום
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם אני אלך לישון
אם את יכולה להתעורר אז תלכי לישון תצברי קצת כוח
אם את חושבת שתצליחי להישאר ערה יום שלם אז עדיף ללכת על לילה לבן לדעתי
שואל השאלה:
סבבה תודה