6 תשובות
8 פלוס
אם לא אכפת לך ממסך קטן ולהטעין את הטלפון כל שעה אז se
אם את מתחילה עם אייפון הייתי ממליץ לך לחכות לאייפון 12, כי דבר ראשון, יש סיכוי שהוא יעלה פחות ממה שאייפון 11 עלה כשהוא יצא, ודבר שני, יהיה לך ios 14, שמביא מגירת יישומים וכנראה עוד דברים שהיה רק באנדרואיד עד עכשיו.
אבל אם את כן רוצה עכשיו, תקני se כמו שמישהו כאן הציע. אולי זה לא יהיה הרושם הכי טוב מאייפון, כי זה טלפון שנועד להיות זול, אבל את יכולה לנסות
אבל אם את כן רוצה עכשיו, תקני se כמו שמישהו כאן הציע. אולי זה לא יהיה הרושם הכי טוב מאייפון, כי זה טלפון שנועד להיות זול, אבל את יכולה לנסות
אייפון 8+ ישן ואיטי מדי, הוא לא שווה קניה היום.
כרגע זה הxr והse.
כרגע זה הxr והse.
8 פלוס אני קניתי אותו ב3500 ועכשיו הוא עולה בסביבות 1500-1800 שזה ממש זול בשביל הטלפון הזה ולדעתי ממש שווה לקנות אותו
אייפון x מאוד זול ולא נחשב לכלכך חדיש.
יש לך גם את 8 + אבל אני אישית לא מתחברת כל-כך אליו לכן המלצתי על x
ותאמת שמאוד קל להתחבר לאייפון לי לדגומא יש אייפון 11 פרו מקס והיה לי לפנים 3 שנים גם אייפון ומאז לא היה לי ועכשיו שוב אייפון
יש לך גם את 8 + אבל אני אישית לא מתחברת כל-כך אליו לכן המלצתי על x
ותאמת שמאוד קל להתחבר לאייפון לי לדגומא יש אייפון 11 פרו מקס והיה לי לפנים 3 שנים גם אייפון ומאז לא היה לי ועכשיו שוב אייפון
באותו הנושא: