19 תשובות
כן למה לא
יש מצב


רחל הירוקה הייתה פה
אולי
שואל השאלה:
זה רעיון טוב אבל?
אנונימי
שואל השאלה:
??
אנונימי
אם את לא מתביישת אז כן
שואל השאלה:
אני בן אבל סבבה
אנונימי
אולי כן אולי לא
אופסי
חחח חחח מה למה כמה איך
שואל השאלה:
הבנות שהגיבו אתן הייתן מביאות את האינסטה
אנונימי
אם הייתי עוקבת?
שואל השאלה:
אם הייתם מביאות את האינסטגרם ועוקבות כן?
אנונימי
אני הייתי עוקבת ניראלי
לא חושבת
לא כי זה נשמע נואש להשיג את האינסטגרם ..

מצטערת אם פגעתי אבל זאת דעתי ..
אוי זה אתה
אולי
זה מוזר..
מה סתם תבוא למישהי תגיד לה את זה ..לא יודעת
אנונימית
לי אין בעיה לתת את האינסטגרם שלי אם אתה צריך עוקבים...
בוא לפרטי פשוט ואתן לך