5 תשובות
תעשי מעשה נחמד בשבילה ותלכי בכל מקרה, יכול להיות לכן נחמד.
תלכי יהיה כיף
למה את לא רוצה? לכו סהכ יהיה כיף
שואל השאלה:
אני לא רוצה בגלל הקורונה
אני לא רוצה בגלל הקורונה
אממ אם זה בגלל הקורונה ולא בגלל שאת סתם עצלנית כדאי לך להגיד לה שאמא שלך נבהלה ממספר החולים ולא מרשה לך לנסוע רחוק או משהו
תבטיחי לה שתסעו כשהעניינים יירגעו
תבטיחי לה שתסעו כשהעניינים יירגעו
באותו הנושא: