12 תשובות
כי אנחנו יותר חכמים מחיות..יודעים לתקשר,להרוג וכו
ואתה צודק אנחנו לא נחוצים כאן בתכלס
אנחנו רק הורסים את מה שטוב
אנונימית
בני האדם באמת הורסים את העולם אבל אין מה לעשות. מה תשמיד עכשיו את כל בני האדם?
בניי אדם הורסים את העולם כן אבל אל תשכחו מי יצר טלפונים מטוסים טלפונים חכמים טלויזיות אינטרנט מחשב אוניות מי מצא תרופות לכל מיני מחלות אל תחיו בבועה שהאנושות זה רק זבל
אהממ, אבל אפשר להתווכח שאלו החיים ואנחנו פשוט ניצחנו את שאר המתחרים ונהיינו הדומיננטיים ביותר(כמובן שזה במידה ואתה לא מחשיב את אלף ואחד הדברים שעדיין יכולים להרוג אותנו).
אנונימי
אני חושב שההפך, צריך לנצל את זה לטובת כולם^ לא רק לטובת בני אדם.
אנונימי
עדיין לא אין לנו שום זכות לעשות את רוב מה שאנחנו עושים אבל אנחנו פשוט עושים את זה... אני לא אקרא את מה שכתבת
אוקיי די עם זה
את בטח צמחונית ועכשיו אז מגנה על החיות אז חלאס עם זה
מסר לכל הצמחונים זה לא אכפת לי מה אתם חושבים אני אוהב לאכול בשר האדם תמיד היה העליון ואין לאף אחד מה לומר בעניין מוזמנים לעשות לי מינוסים רק תבינו את זה
נכוןנכוןנכון
דיי נו
בואו נתחיל בזה שבני האדם חכמים יותר וגם אם לא
אנחנו זן בעולם שרוצה לשרוד ובסהכ עושה את מה שהוא צריך אם אתה קורא לזה "בעלות" תקרא לזה ככה
בקשר ללכלוא בעלי חיים (כאלה שאינם מזיקים אני מסכימה לגמרי אבל חיות שמסכנות אותנו צריך לכלוא)
ועם הזמן פיתחנו טכנולוגיות והתפתחנו מה לעשות
מה עדיף עולם של איזה יער ענק
אנונימית
ילד לך לישון
מעולם.
אנחנו משתמשים במשאבים

יש כאלו רוצים שילטון וכסף, כמו מזון מהיר שמוכר לך מזון באיכות זולה מעוד ועם ערך די מזוויעה. הם קנו את כל העולם. ושולטים ביותר ממדינה אחת.

ומזהמים את הסביבה אלו הרוב. שנוסעים במכוניות
וגם הזבל.. פשוט ממשיכים לייצר את השקיות וממשיכים לעודד שקיות ניילון או פלסטיק.. לא ראיתי שעשו צעדים משמעותיים לעבר הוצאת הפלסטיק משימוש.
מה שכן יש אנשים קטנים שתומכים בזה ומכינים דברים אורגניים שמתעקלים... כמו שקיות אצה.. שיתעקלו בים ואם צב יאכל אותן זה יתעקל.
ויש אריזות שמתעקלות ואורגניות וכאלו שמשומשות כאילו ועברו מיחזור..

אני תומכת בזה מהסיבה שככה הזבל יהיה פשוט טוב יותר לכדור שאנחנו חיים עליו.

אם מדובר בצרחכה של המשאבים של כדור הארץ כמו חומר הדלק
בנסין וכאלו...
לא יודעת למה לא עברנו עוד לתחבורה חשמלית. שיהיו מכוניות שנטענות בחשמל פשוט... זה קצת כאב ראש אולי..
אבל הן לא טובות יותר?

ושוב בני אגם פשוט משתמשים במשאבים של הכדור. אנחנו מנצלים את הכל מסביבנו בשביל לחקור.
אפשר להגיד שזו טפילות אבל החומרים שמתגלים לנו הם יקריי ערך.
בלי ניצול המשאבים לא היינו יוצאים לחלל וחוקרים את איך שהכדור ניראה באמת.
לא היינו מגלים עולמות אחרים
ולא היינו מתקדמים תאכלס.

כולם מנצלים את מה דיש להם. ובני האדם הם יצורים כאלו. אם נמות ונהרוג את הכל. זה יהיה בוף של ציוויליזציה ושל העולם כולו.
ואולי זה יהיה יותר טוב כי נתקדם לעבר מה שאתה מייחל לו כל כך לקרות. הלא כך?
אסביר לך, כשאלוקים ברא את האדם הוא נתן לו את העליונות על כל הטבע והחיות(שנבראו בשבילו) בזמן הזה האדם קיבל בעלות על החי הצומח והדומם