31 תשובות
כל אחד לפי הטעם שלו
יש כאלה שלא ויש כאלה שכן
בכל מקרה מראה זה לא רק מה שמשנה
יש כאלה שלא ויש כאלה שכן
בכל מקרה מראה זה לא רק מה שמשנה
כן
אני כן כי היא קצת מלאה ואני פשוט לא נמשך לזה
כן נראה לי אני לא כל כך בטוח יש לך תמונה אולי?
כן (1.85) זה לא מסתדר מבחינת גובה :(
לא אוהב שמנות . פשוט גם לא נמשך
אנונימי
אמאלה וואו הכי לא נשבע
לא
כן, חד משמעית. יש לי סטנדרטים וואו.
זוט עני
אם היא יפה אז כן זה לא שמנה מדי אז היא יכולה להיות ממש יפה
לפני שאתם עושים לי מינוסים, דיברנו פה על מראה לא על אופי ולא קישרנו כלום לאופי.
לפני שאתם עושים לי מינוסים, דיברנו פה על מראה לא על אופי ולא קישרנו כלום לאופי.
ממש לא
זה ממש חמוד ויפה לפי דעתי.
זה ממש חמוד ויפה לפי דעתי.
לא יודע, נראלי שכן
אנונימי
אויי זה נשמע ממש חמוד
אם הייתי בן אז לא
אם הייתי בן אז לא
מה זה הנתונים האלה אני אמור לדמיין במדויק ולשרטט בנוסף פנים ואופי ?
ממש לא,לא אכפת לי מהמשקל או הגובה,העיקר שהיא לא תהיה כלבה ותכבד אחרים
קודם כל הגובה די פוסל, ושישים ושש נראה לי די שמן כי אני טיפה מלא ואני 170 55 בערך
כן
ברור שכן
אני לא יוצא עם 1.53 סליחה אבל זה ממש נמוך. ועוד למשקל כזה אז בכלל
אני לא יוצא עם 1.53 סליחה אבל זה ממש נמוך. ועוד למשקל כזה אז בכלל
אנונימי
ברור, נמוכות שמנות זה מגעיל, מילא שתהיה 1.67
אנונימי
^לא מגעיל אחי אבל זה מוריד
מה זה פוסל, זה לא שאם אני פתאום אתאהב בה אני אכריח את עצמי לא לעשות עם זה כלום, פשוט לא הכי נמשך לזה אבל לא פוסל
אני אישית יחסית שמנה... (לדעתי) 162 ושוקלת 58... ואני באמת מבינה בנים שאומרים שזה מוריד... אז על מה מינוסים? זה כמו שלא הייתם רוצים לצאת עם מישהי שרואים לה עצמות... כל אחד והטעם שלו! כנל לבנות לא הייתן רוצות לצאת עם מישהו שחיף או שמן כנראה... זה היה משפיע לפחות קצת
לא הייתי פוסלת (אני בי)
כן
שואל השאלה:
65 זה *לא* שמנה לגובה 1.53
*זה מלאה* חחח
65 זה *לא* שמנה לגובה 1.53
*זה מלאה* חחח
כנראה
אמ זה ממש תלוי באופי, אבל העיקרון ככל הנראה כן... ההבדלי גבהים פשוט לא מסתדרים לי
אנונימית
לא... היא מלאה ... ואני אוהב אתזה
וגם נמוכה זה חמוד
וגם נמוכה זה חמוד
כן... גם נמוכה גם שמנה?
לא נראלי
לא נראלי
אנונימי
לא. ממש לא
באותו הנושא: