4 תשובות
יש אנשים שפשוט לא יודעים להתכתב...
לדבר איתו יותר בטלפון ולא בהתכתבויות
שואל השאלה:
כן אבל השאלה איך, אני יודעת מה אני צריכה לעשות...
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא ככ קרובים, אז שיחת טלפון יהיה מוזר
אנונימית