7 תשובות
יכול להיות שעוד לא עיכלת את זה וזה יכה בך מאוחר יותר, או שלא הייתה לה יותר מדי משמעות בשבילך אז זה לא קריטי לך
זה בסדר
חכה כמה שבועות
אתה תראה איך פתאום תתגעגע אליה
אתה תראה איך פתאום תתגעגע אליה
כנראה לא כל כך אהבת אותה ופשוט הדחקת את זה עד שניפרדתם
שואל השאלה:
למה אני לא יכול לשלוח פרח לכולכם??
תודה רבה, עזרתם לי מאוש
מעריך את זה
למה אני לא יכול לשלוח פרח לכולכם??
תודה רבה, עזרתם לי מאוש
מעריך את זה
אנונימי
כנראה שלא באמת אהבת אותה או שגם אתה הרגשת שאתה רוצה להפרד. אם חבר שלי היה נפרד ממני הייתי בוכה כל היום ועצובה כי אני באמת אוהבת אותו
אנונימית
אולי עוד לא הפנת את זה. או שגם אתה רצית להיפרד באיזשהו מקום.
באותו הנושא: