13 תשובות
אותי אנסו וסלחתי
זה דבר לא נסלח אני לא חושבת שאפשר לסלוח על זה גם אם רוצים ולא נראה לי שרוצים גם סו
מה פתאום, אסור לסלוח על דברים כאלה!
אותו הבנאדם צריך להירכב בכלא
אני בחיים לא אסלח אם חס וחלילה זה היה קורה לע
שואל השאלה:
by myself
ואתה סובל מטראומה מזה?
אנונימי
בצחוק אם לא הבנת
מקווה שאין בן אדם כזה לא רק פה, אלא בכל העולם
אי אפשר לסלוח על דבר כזה
לא סולחים
אני מכירה מישהו שהטריד לא אנס וחברה שלי סלחה לו
עד היום לא הבנתי למה
אחי מה
אנונימית
אני לא חושב שאפשר לבקש סליחה מפחית של שעועית יכין
מישהו הטריד אותי ולא מסוגלת לסלוח לו
אנונימית
באותו הנושא: