6 תשובות
מי אמר
מי אמר בהכרח? אם יש אופי אחלה ולא מתנהגת כמו פרחה אז כן למה לא?
הייתה שאלנ והרוב ענו ליד היפה

כי אצלי בכיתה היא גם חכמה❤

(זה גברת ברכה)
כי אם הכי יפה היא כנראה גם הכי כ*סית
ואז יהיה לי הסיכויים הכי טובים להתחיל אותה
ואף אחד לא ייקח אותה ממני
ונוכל להנות ביחד
אנונימי
למה לא
אני הייתי מעדיפה לשבת ליד גברת בידי