6 תשובות
מי אמר
מי אמר בהכרח? אם יש אופי אחלה ולא מתנהגת כמו פרחה אז כן למה לא?
הייתה שאלנ והרוב ענו ליד היפה
כי אצלי בכיתה היא גם חכמה❤
(זה גברת ברכה)
כי אצלי בכיתה היא גם חכמה❤
(זה גברת ברכה)
כי אם הכי יפה היא כנראה גם הכי כ*סית
ואז יהיה לי הסיכויים הכי טובים להתחיל אותה
ואף אחד לא ייקח אותה ממני
ונוכל להנות ביחד
ואז יהיה לי הסיכויים הכי טובים להתחיל אותה
ואף אחד לא ייקח אותה ממני
ונוכל להנות ביחד
אנונימי
למה לא
אני הייתי מעדיפה לשבת ליד גברת בידי
באותו הנושא: