5 תשובות
לא הייתי מחליפה אותוו בחיים!!
עדיין רוצה שישאר
לא מחליפה
מחליפה
רק שיתחלף כבר ויצא מהחיים שלנו הטרחן הזה, אבל אין כבר מנהיגים, אין גוש הימין נשען על ביבי, בלי ביבי הגוש מתרסק כי הוא לא יודע להיות פוליטיקאי או להנהיג, ביבי לא מטפח יורש, ובשמאל לצערי כבר אין שחקני חיזוק, לא יודע מה יהיה כבר, רק שיחליפו אותו שהאדמה קצת תרעד ונישבר על מנת לבנות מחדש
באותו הנושא: