7 תשובות
חרא.
ניסיתי הרבה מוצרים מסקרה, ובינהם גם השימר, הכל מעולה!
כלכך אוהבת את האיפור שלהם, וזה גם לא כלכך יקר.
אנונימית
שואל השאלה:
מיקמקים זה טעים
תוכלי לפרט יותר?..
אנונימית
לגבי המוצרים שלהם לפרט יותר?^
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני משתמשת במוצרים שלהם
התכוונתי לזאת שאמרה שהוא חרא
שמעתי עליו המלצות ואני מתכוונת לקנות לנסות
אנונימית
אני מאד אוהבת! גם הליפ אנד צ'יק מצוין ממש
שואל השאלה:
כן יש לי את הטינט הוא מדהים
אנונימית