7 תשובות
חרא.
ניסיתי הרבה מוצרים מסקרה, ובינהם גם השימר, הכל מעולה!
כלכך אוהבת את האיפור שלהם, וזה גם לא כלכך יקר.
כלכך אוהבת את האיפור שלהם, וזה גם לא כלכך יקר.
אנונימית
שואל השאלה:
מיקמקים זה טעים
תוכלי לפרט יותר?..
מיקמקים זה טעים
תוכלי לפרט יותר?..
אנונימית
לגבי המוצרים שלהם לפרט יותר?^
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני משתמשת במוצרים שלהם
התכוונתי לזאת שאמרה שהוא חרא
שמעתי עליו המלצות ואני מתכוונת לקנות לנסות
לא
אני משתמשת במוצרים שלהם
התכוונתי לזאת שאמרה שהוא חרא
שמעתי עליו המלצות ואני מתכוונת לקנות לנסות
אנונימית
אני מאד אוהבת! גם הליפ אנד צ'יק מצוין ממש
שואל השאלה:
כן יש לי את הטינט הוא מדהים
כן יש לי את הטינט הוא מדהים
אנונימית
באותו הנושא: