15 תשובות
אכן
כן, כי זה לא יהיה חיסון פעיל
כן למה לא
- -
אני אתן לכולם להתחסן, אחכה חודש לראות אם הם מתים או הופכים לזומבים ואם לא אז אתחסן גם
לא אם הוא בשלבים ראשוניים...
כן אני לא מטומטם
בטח
לא בין הראשונים, אני מפחד שהחיסון לא יצליח או יעשה יותר גרוע... אני אחכה לראות אם זה לא עושה תופעות לוואי מסוכנות
ברור, אני רוצה להיות מסוגלת לצאת מהבית בלי חשש שאהרוג אנשים בקבוצת סיכון כמו סבתא שלי ושלכם.
אנונימית
אני אתחסן אחרונה